Általános Szerződési Feltételek

Neked Csak Szofi Étterem

Pécs, Rákóczi út 73/A.

 

Elérhetőség és ügyfélszolgálat:

E-mail: nekedcsakszofi@gmail.com

Telefonszám: +36 30 276 0052 (nyitvatartási időben)

 

1. Általános tudnivalók

 

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltétel (továbbiakban: ÁSZF) hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltatás igénybevételével történik. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozik. A Nekedcsakszofi.hu tájékoztatja a Felhasználókat, hogy jelen szolgáltatásra, illetve a Felek közötti szerződésre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § rendelkezései nem vonatkoznak a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint, hiszen a megrendelt tételek romlandóak vagy minőségüket rövid ideig megőrző termékeknek számítanak, illetve olyan zárt csomagolású termék tekintetében sem, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

 

1.2. A weboldalon található tartalom, ajánlatok, a Nekedcsakszofi.hu szolgáltatásának jellege miatt állandóan változnak. A Nekedcsakszofi.hu kimondottan törekszik arra, hogy mindig aktuális tartalmat és ajánlatokat jelenítsen meg. Mivel az éttermi információk, termékkínálat, termékleírások és termékek árai az Éttermektől származnak, ezért Szolgáltató ezek tartalmáért, aktualitásáért, elérhetőségéért és minőségéért felelősséget nem vállal és kártérítésre nem kötelezhető.

2. Panaszkezelés

2.1. Az esetleges reklamációkat az nekedcsakszofi@gmail.com email címre várjuk. Ügyfélszolgálatunk a beérkezett panaszokat jellegüktől függően az illetékes kollégáknak  továbbítja. Bár a problémák megoldásának ideje azok forrásától függ, a Nekedcsakszofi.hu csapata mégis törekszik rá, hogy minél hamarabb el tudja hárítani a kellemetlenséget. Az azonnali megoldást igénylő problémát haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja, minden más esetben pedig 5 munkanapon belül válaszol a felmerült panaszra.

2.2. Amennyiben nem vagy elégedett az Ügyfélszolgálatunk által nyújtott panaszkezeléssel, úgy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhatsz jogorvoslatért, illetve a területileg illetékes Békéltető Testülethez fordulhatsz.

 

3. Akciók, kuponok

 

3.1. A Nekedcsakszofi.hu Megrendelői számára akciókat biztosít minden hónapban. Az épp aktuális akcióról a Nekedcsakszofi.hu oldalon, vagy a Facebook rajongói felületen kap tájékoztatást az érdeklődő.

3.2. Az aktuális akciók a készlet erejéig elérhetőek!